Menantu Mithali


Mama ini menantu mithali hehehehe....
Oh tidak!!!!!

Semalam mak dan abah mertua mama datang ke rumah, seperti biasalah datang mengurut l... nampaknya mertua mama serasi dengan tukang urut di taman perumahan mama ni....

Petang abah mertua telefon mama....
"Mak nak datang rumah petang nanti tau, jojo tak payah masak semua mak dah masak"
Yahoo..... mak dah masak, mak masak lemak durian, lemak ikan puyu dan lemak ketam... aduhai semuanya lemak tapi memang sedap... bertambah mama makan malam tadi.... there goes my diet...

"Nanti mak bawa durian ye, kito buek tompoyak".... jadi sampai je mertua ku kami pun singsing tangan buat tempoyak....

4 comments:

  1. wow sedapnya + bestnya...lama xmakan masak lomak dr nogori yg mmg trbaiklh...
    ehem2X..tajuk tu kena ubah....mertua mithali la...ngeh..ngeh..ngeh...jgn mare yg laling..gurau jerrr.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... kak ibu tajuk kena kasi gempaq sikit...

      Delete
  2. menantu misali betul tak payah masak, makanan semua mak mertua bawakkan.hehe gurau je kak

    masak lemak klu sesekali makan mmg sedap..wajiblah bertambah makan.diet tu sambung lain kali..:)

    ReplyDelete

~Terima kasih kerana singgah dan memberi comment ~
*Mulakan dengan Bismillah dan diakhiri dengan Alhamdulillah*